Spojme se: (+420) 774 180 015, bouma@zlatikluci.cz

Všeobecné obchodní podmínky

společnosti Zlatí kluci s.r.o.

I. Základní ustanovení

1. Tyto Všeobecné obchodní podmínky (dále i jen jako „obchodní podmínky“ či „VOP“) vydává společnost
Zlatí kluci s.r.o., IČ: 242 72 388, DIČ: CZ24272388 se sídlem Sokolovská 3030/83, 586 01 Jihlava, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Brně, oddíl C, vložka 81720, společnost zastupuje prokurista Jaroslav Novák, nar 17.3.1986 (dále i jen jako „Zlatí kluci“ či „Společnost“).

Kontaktní údaje:

  • Telefon: (+420) 720 160 165
  • E-mail: novak@zlatikluci.cz
  • Korespondenční adresa: Sokolovská 3030/83, 586 01 Jihlava
  • ID datové schránky: hepkmrh

2. Tyto obchodní podmínky upravují vzájemná práva a povinnosti mezi Prodávajícím/Poskytovatelem služby (Zlatí kluci) a Kupujícím/Objednatelem služby, kteří vstupují do obchodního či spotřebitelského vztahu (dále i jen jako „Zákazník“ či „Zákazníci“) prostřednictvím internetové adresy www.zlatikluci.cz včetně jejích subdomén (internetová doména nižšího řádu např. www.něco.zlatikluci.cz) či prostřednictvím e-mailu @zlatikluci.cz či způsobem mimo online komunikaci a v takovém případě měl Zákazník možnost seznámit se zněním VOP (což v takovém případě stvrzuje svým podpisem na poslední straně těchto VOP). 

3. Veškeré vztahy vzniklé před vydáním těchto VOP se řídí předchozím vydáním  Všeobecných obchodních podmínek vydaných 9.2.2025 (k náhledu zde), nebyly-li tyto vztahy nijak zákonně upraveny jinou rámcovou dohodou ať už ústní, digitální, písemnou či smluvní. 

4. Splatnost faktur je 10 dnů od vystavení faktury a pokud to okolnosti umožňují pak 10 dnů od zdanitelného plnění. 

5. Zákazník společně se společností Zlatí kluci dále i jen jako „Smluvní strany“.

II. Dodání zařízení a jeho instalace (společně jako „Realizace“)

1. Realizace se řídí samostatnou smlouvou o dílo, která nahrazuje tyto VOP v bodech dotčených. Vztah mezi Společností a Zákazníkem se řídí těmito VOP ve věcech, které smlouva o dílo neupravuje. Standardní Návrh smlouvy o dílo si můžete prohlédnout zde.  

2. Pokud dojde k dohodě, při které bude Společností dodáno pouze zařízení či další zboží, pak platí následující: 

  • a) Zákazník musí brát v zřetel zákonné podmínky odborné montáže a jejich vliv na záruku u zařízení, která to legislativně vyžadují. Výslovně je povinen zajistit odbornou montáž zakoupeného zařízení odborně způsobilou osobou, a to nejpozději do 3 měsíců od data koupě. Nesplnění této podmínky má za následek ztrátu nároku na záruku, neboť v takovém případě zanikají zákonné důvody k uplatnění záruky na zařízení. Datum koupě je stanoveno dnem, kdy se Zákazník stal majitelem. 
  • b) Kupující není oprávněn odstoupit od koupě v případě dodávky zboží upraveného na míru či v jiných případech stanovených zákonem (§ 1837 Občanského zákoníku).
  • c) Zmaří-li kupující dodání zařízení při vzájemně domluveném termínu (např. nedostupností svojí či jím zvolené kontaktní osoby) a bylo-li současně domluveno dodání společností Zlatí kluci, je kupující povinen uhradit marný výjezd dle čl. VII odst. 3 bod a) těchto VOP – neužije se pokud prokazatelně zasáhla Vyšší moc dle čl. X těchto VOP.
  • d) Kupující má právo odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží bez udání důvodu.
    Pro odstoupení můžete využít jakékoliv kontaktní údaje prodávajícího při formě psaného textu. Kupující vrátí zboží na vlastní náklady v neporušeném stavu. Zlatí kluci vrátí platbu do 14 dnů od odstoupení od smlouvy, nejdříve však po obdržení zboží nebo prokázání jeho odeslání. 

3. Pokud dojde k dohodě, při které bude Společností zajištěna pouze instalace zařízení, které však nedodala, či bude Společností zajištěno dodání dalších služeb platí následující:

  • a) Zákonná záruční doba na provedení instalace činí 24 měsíců a řídí se ustanoveními § 2615 a násl. občanského zákoníku. Tato lhůta se vztahuje výhradně na instalační práce provedené Společností a není nijak prodloužována či krácena záruční dobou stanovenou třetím dodavatelem zařízení.  
  • b) Je-li objednatelem takové instalace dodavatelská firma či firma s povahou developera, musí objednatel sám předem stanovit a specifikovat administrativní a další požadavky nad rámec odborných standardů provedení instalace a s tím spojených zákonných povinností. Objednatel tak musí brát na vědomí, že podmínky přibývající po dokončení instalace či ojediněle i po zahájení prací, mohou být nesplnitelné a tedy neplatné dle § 548 odst. 1 občanského zákoníku (zákon č. 89/2012 Sb.).
  • c) Zmaří-li objednatel vzájemně domluvený celý instalační den (např. nedostupností svojí či jím zvolené kontaktní osoby, nebo předem domluvenou stavební připraveností, nemožným přístupem k věci či místu apod.) je povinen uhradit marný instalační den ve výši 5 000 Kč na osobu, která měla montáž provádět (nejméně však 10 000 Kč), a to společně s  náklady na dopravu dle čl. VII odst. 3 bod b) těchto VOP – neužije se pokud prokazatelně zasáhla Vyšší moc dle čl. X těchto VOP. Zároveň si Zlatí kluci vyhrazují právo účet za zmařený instalační den ponížit vůči reálným nákladům.

4. Odpovědnost za škody se řídí ustanoveními uvedených v čl. XII těchto VOP.

III. Prodloužená záruka  

1. Pokud výrobce poskytuje na dodané zařízení či jeho komponenty prodlouženou záruční dobu (nejčastěji 36–60 měsíců), je uplatnění práv z této záruky podmíněno dodržením záručních podmínek stanovených výrobcem. Nejčastěji se jedná o dodržování každoročního servisu zařízení, který vám rádi zajistíme dle čl. IV odst. 1–2 těchto VOP. 

2. Prodloužená záruční doba (nejčastěji 36–60 měsíců) poskytnuta od výrobce se vztahuje na zařízení či jeho komponenty. Na instalaci a instalační materiál se uplatňuje zákonná záruční doba, která činí činí 24 měsíců. Během těchto 24 měsíců by neměl zařízení ani jeho instalaci servisovat či upravovat nikdo jiný než Zlatí kluci či subjekt Společností pověřený. Neodborný zásah většího rozsahu může způsobit zánik zákonných důvodů k uplatnění záruky na zařízení.  

IV. Servis našich realizací/instalací

1. Námi provedený servis zařízení, jejichž dodání pochází z naší realizace ve smyslu čl. II těchto VOP se řídí aktuálními ceníky, podle kterých (k rozkliknutí):

2. Předchozí odstavec se neužije, pokud je Zákazník účastníkem Servisní smlouvy od společnosti Zlatí kluci, která může ceny servisů zvýhodnit, což doporučujeme. 

3. Zákazník bere na vědomí, že zásah do zařízení/instalace třetí osobou během záruční doby poskytnuté od společnosti Zlatí kluci může mít za následek ztrátu nároku na záruku, neboť v takovém případě mohou zaniknout zákonné důvody k uplatnění záruky na zařízení či instalaci.

4. Marný výjezd servisního vozu je účtován dle čl. VII odst. 3 bod c) těchto VOP.

5. Zlatí kluci odpovídají za to, že servisní práce budou provedeny odborně, v souladu s technickými normami a pokyny výrobce.

6. Servisní práce podléhají záruce a vztahuje se na ně možnost reklamace. Záruky servisních prací a postupy k reklamacím jsou uvedeny v Reklamačním řádu. 

7. Na náhradní díly a další komponenty se vztahuje záruka poskytovaná výrobcem těchto dílů. Zlatí kluci nejsou povinni poskytovat záruku nad rámec záručních podmínek výrobce, ledaže se Smluvní strany písemně dohodnou jinak. Odpovědnost společnosti Zlatí kluci se nevztahuje na vady způsobené zejména:

  • a) běžným opotřebením náhradních dílů
  • b) nevhodným nebo neodborným užíváním zařízení
  • c) zásahem třetí osoby, která nebyla k zásahu pověřena společností Zlatí kluci
  • d) nepříznivými vnějšími vlivy (např. přepětí v síti, živelná událost) 

8. Pokud zařízení již není v záruční době vztahují se na reklamace servisních prací samostatná ustanovení uvedená v Reklamačním řádu. 

9. Odpovědnost za škody se řídí ustanoveními uvedených v čl. XII těchto VOP.

V. Servis/Opravy zařízení či rozvodů (topenářských, chlaďařských, elektrických) od třetích dodavatelů

1. Při provádění servisních prací či oprav zařízení dodaného jinou společností anebo řemeslníkem či instalací provedených další třetí osobou se tyto úkony účtují samostatně dle ceníku mimo servisní balíčky. Aktuální ceníky jsou uvedeny k rozkliknutí zde: 

2. Nelze provést Servis/Opravu zařízení dodaného jinou společností či řemeslníkem ani instalaci provedenou další třetí osobou, je-li takové dílo v platné záruční době, bez toho aniž:

  • a) s tím původní dodavatel souhlasí a výslovně pověří k úkonům společnost Zlatí kluci
  • b) Zákazník – podnikatel předloží písemné prohlášení, v němž se práv plynoucích ze záruky vzdává a současně  bere na vědomí, že provedením servisu/opravy společností Zlatí kluci zaniká možnost uplatňovat práva ze záruky vůči původnímu dodavateli/zhotoviteli, a současně se zavazuje, že nebude vůči společnosti Zlatí kluci uplatňovat žádné nároky, které by jinak vyplývaly ze záruky. 
  • c) Zákazník – spotřebitel předloží písemné prohlášení, v němž bere na vědomí, že provedením servisu/opravy třetí osobou může dojít ke ztrátě možnosti uplatňovat práva ze záruky vůči původnímu dodavateli/zhotoviteli, a souhlasí s tím, že veškeré servisní úkony/opravy budou účtovány dle platného ceníku společnosti Zlatí kluci.
  • d) se uplatní jedna ze situací v bodech a–c a současně s tímto úkonem bude společnost Zlatí kluci výslovně souhlasit.

3. Nastane-li situace, kdy Zákazník úmyslně zamlčí, že je zařízení/instalace stále v záruční době, odpovídá Zákazník společnosti Zlatí kluci za veškerou škodu či náklady, které jí tím vzniknou, a současně se má za to, že Zákazník vědomě převzal riziko ztráty práv ze záruky u původního dodavatele/zhotovitele a nemůže je přenášet na společnost Zlatí kluci. 

4. Společnost Zlatí kluci si vyhrazuje právo provedení servisu/opravy cizího zařízení/instalace odmítnout, a to i po provedení úvodní diagnostiky uvedené v cenících, na které odkazuje odst. 1 tohoto článku VOP.

5. Marný výjezd servisního vozu je účtován dle čl. VII odst. 3 bod c) těchto VOP.

6. Při objednání Servisu/Opravy zařízení či rozvodů od třetích dodavatelů může být Zákazník vyzván k úhradě zálohy. O uhrazenou zálohu se následně ponižuje závěrečné vyúčtování provedené služby. Nebyla-li služba čerpána na vrub společnosti Zlatí kluci, záloha bude zaslaná zpět do 14 dnů od vzniku takové situace.

VI. Převzetí servisu zařízení do správy Zlatých kluků

1. Před převzetím servisu zařízení dodaného jinou společností či řemeslníkem musí být toto zařízení podrobeno diagnostice a případné vady je nutné napravit. Tento souhrn úkonů je počítán dle platného ceníku a ke dni vydání VOP začíná na 1 500 Kč (1239,67 bez DPH). Až následně lze využívat servisní balíčky nabízené tímtéž ceníkem. Aktuální ceníky jsou uvedeny k rozkliknutí zde: 

2. Nelze převzít servis zařízení dodaného jinou společností či řemeslníkem, je-li toto zařízení v platné záruční době, bez toho aniž:

  • a) s tím původní dodavatel souhlasí a výslovně pověří k servisním úkonům společnost Zlatí kluci
  • b) Zákazník – podnikatel předloží písemné prohlášení, v němž se práv plynoucích ze záruky vzdává a současně bere na vědomí, že provedením servisu společností Zlatí kluci zaniká možnost uplatňovat práva ze záruky vůči původnímu dodavateli, a současně se zavazuje, že nebude vůči společnosti Zlatí kluci uplatňovat žádné nároky, které by jinak vyplývaly ze záruky.
  • c) Zákazník – spotřebitel předloží písemné prohlášení, v němž bere na vědomí, že provedením servisu třetí osobou může dojít ke ztrátě možnosti uplatňovat práva ze záruky vůči původnímu dodavateli, a souhlasí s tím, že veškeré servisní úkony budou účtovány dle platného ceníku společnosti Zlatí kluci.
  • d) se uplatní jedna ze situací v bodech a–c a současně s tímto úkonem bude společnost Zlatí kluci výslovně souhlasit. 

3. Nastane-li situace, kdy Zákazník úmyslně zamlčí, že je zařízení stále v záruční době, odpovídá Zákazník společnosti Zlatí kluci za veškerou škodu či náklady, které jí tím vzniknou, a současně se má za to, že Zákazník vědomě převzal riziko ztráty práv ze záruky u původního dodavatele a nemůže je přenášet na společnost Zlatí kluci.

4. Společnost Zlatí kluci si vyhrazuje právo převzetí servisu cizího zařízení odmítnout, a to i po provedení úvodní diagnostiky uvedené v odst. 1 tohoto článku.

5. Marný výjezd servisního vozu je účtován dle čl. VII odst. 3 bod c) těchto VOP.

6. Zařízení převzaté do servisu společnosti Zlatí kluci se dále řídí ustanoveními uvedených v čl. IV těchto VOP (Servis našich zařízení).

7. Před převzetím servisu zařízení dodaného jinou společností či řemeslníkem může být Zákazník vyzván k úhradě zálohy. O uhrazenou zálohu se následně ponižuje závěrečné vyúčtování provedené služby. Nebyla-li služba čerpána na vrub společnosti Zlatí kluci, záloha bude zaslaná zpět do 14 dnů od vzniku takové situace.

VII. Doprava

1. Cestovné (platba za dopravu) je pro každý samostatný výjezd účtováno zvlášť. Základní cena dopravy je stanovena následujícími dopravními tarify:

  • a) Tarif J je účtován částkou 242 Kč (200 Kč bez DPH) a je jím účtována doprava ve městě Jihlava včetně jejich městských částí. 
  • b) Tarif J+ je účtován v ostatních případech, kdy nelze uplatnit Tarif J. Závěrečné vyúčtování za cestovní náklady při uplatnění Tarifu J+ je účtováno dle serveru mapy.com, a to v režimu nejrychlejší trasy s využitím placených úseků. S tím, že výchozí bod je adresa sídla společnosti Zlatí kluci. Cestovné je při Tarifu J účtováno sazbou
    15 Kč/km (12,40 bez DPH).
  • c) Tarif K je účtován při užití topenářského servisního vozu u výjezdů k servisům kotlů a je účtován stejnou metodikou jako Tarif J+ ovšem se sazbou 17 kč/km (14,05 Kč bez DPH)

2. Marné výjezdy a výjezdy k plané reklamaci jsou účtovány dle platných dopravních tarifů. Za marný výjezd může být považován například takový:

  • a) kdy po vzájemné dohodě vůči místu a čase se Zákazníkem není přítomen Zákazník ani jím zvolená kontaktní osoba (přičemž za kontaktní osobu lze považovat i zákazníka jiného dodavatele, kterýžto dodavatel je sám ve vztahu ke společnosti Zlatí kluci Zákazníkem).
  • b) kdy po vzájemné dohodě se Zákazníkem vůči místu, čase a požadované stavební připravenosti není tato stavební připravenost provedena. Či není ze strany Zákazníka zajištěn domluvený přístup k věci či místu.

3. V případě, kdy nastanou situace uvedené v předchozím odstavci, Zákazník bere na vědomí a souhlasí s tím, že mu mohou být účtovány následující položky. (Pokud se položka vztahuje i na zmařený čas, je tento počítán každou započatou hodinou, kterou vyžaduje čas strávený cestou autem dle serveru mapy.com, a to v režimu nejrychlejší trasy s využitím placených úseků. S tím, že výchozí bod je adresa sídla společnosti Zlatí kluci).

  • a) Marný výjezd při objednaném dodání zařízení či zboží dle čl. II odst. 2 těchto VOP je účtován (nad rámec cen za dopravu dle užitelného dopravního tarifu) částkou ve výši 200 Kč/hod za zmařený čas.
  • b) Marný výjezd při objednání instalace či dodání dalších služeb dle čl. II odst. 3 těchto VOP je účtován nad rámec již dohodnutých cen dopravou dle užitelného dopravního tarifu. 
  • c) Marný výjezd servisního vozu či výjezd k plané reklamaci je účtován (nad rámec cen za dopravu dle užitelného dopravního tarifu) částkou ve výši 1 500 Kč/Osoba (1 239,67 bez DPH).

VIII. Úrok z prodlení a Smluvní pokuta

1. Ocitne-li se Zákazník v prodlení se splněním kteréhokoliv peněžního závazku nebo jeho části podle těchto VOP, zavazuje se zaplatit společnosti Zlatí kluci zákonný úrok z prodlení a dále smluvní pokutu ve výši 0,1 % z dlužné částky za každý den prodlení až do úplného zaplacení příslušné dlužné částky.

2. Ocitne-li se společnost Zlatí kluci v prodlení s provedením instalačních prací ve smyslu čl. II odst. 3 či čl. V těchto VOP zavazuje se Zákazníkovi poskytnout slevu z ceny díla ve výši 0,1 % za každý den prodlení až do provedení díla.

3. Smluvní pokuta v sobě obsahuje paušalizovanou náhradu škody a poškozená Smluvní strana nemá právo požadovat náhradu škody od druhé Smluvní strany.

IX. Reklamace

1. Reklamace se řídí samostatným Reklamačním řádem. Aktuální znění Reklamačního řádu naleznete na adrese: https://zlatikluci.cz/reklamace/

2. Nastane-li situace, se kterou Reklamační řád výslovně nepočítá, snažíme se vždy uplatnit především článek VIII odst. 3 Reklamačního řádu, ve smyslu: „Nemáš vůbec žádnej problém, vole. Vo všechno se postarám. Hoďte se všichni pěkně do klidu a počkejte na Wolfa, kterej už je na cestě.“ – Marsellus Wallace, Pulp Fiction (Quentin Tarantino 1994). 

3. Marný výjezd k plané reklamaci je účtován dle čl. VII odst. 3 bod c) těchto VOP. Za marný výjezd mohou být považovány situace charakteru zmíněné v čl. VII odst. 2 těchto VOP či jim podobné. 

4. Výjezd k neuznané reklamaci je účtován dle aktuálního ceníku servisů. 

X. Vyšší moc

1. Smluvní strany se zprošťují veškeré odpovědnosti za nesplnění svých povinností z těchto VOP po dobu trvání vyšší moci do té míry, pokud po nich nebylo možné požadovat, aby neplnění svých povinností z těchto VOP v důsledku vyšší moci předešly.

2. Za vyšší moc je pro účely těchto VOP považována každá událost nezávislá na vůli Smluvních stran, která znemožňuje plnění smluvních závazků, a kterou nebylo možno předvídat v době vzniku těchto VOP či v době poskytnutí souhlasu s těmito VOP. Za vyšší moc se z hlediska těchto VOP považuje zejména přírodní katastrofa, požár, výbuch, silné vichřice, zemětřesení, záplavy, válka, stávka nebo jiné události, které jsou mimo jakoukoliv kontrolu Smluvních stran.

3. Po dobu trvání vyšší moci se plnění závazků podle těchto VOP pozastavuje do doby odstranění následků vyšší moci.

XI. Zpracování osobních údajů 

1. Se řídí samostatným ustanovením uvedeném na této adrese

2. Zákazník stejně jako jakékoliv další osoby mají právo požádat o výmaz osobních údajů, kdy této žádosti musí být plně vyhověno, vyjma tzv. oprávněného zájmu společnosti. 

XII. Podnikatelská odpovědnost a řešení spotřebitelských sporů

1. Nezříkáme se odpovědnosti. Každý normální člověk ví, že nikdo není neomylný a občas udělá chybu. Jsme si toho dobře vědomi, a proto pro ochranu zájmů našich Zákazníků máme uzavřenou pojistku podnikatelské odpovědnosti s limitem plnění 8.000.000 Kč, která nám kryje záda a případné škody u našich zákazníků.

2. Společnost Zlatí kluci odpovídá za škodu způsobenou prokazatelně vadným provedením montáže/opravy nebo hrubým pochybením technika. Společnost neodpovídá za škody, které vzniknou v důsledku:

  • a) vad zařízení dodaných zákazníkem nebo třetí osobou,  která k tomu nebyla pověřena společností Zlatí kluci
  • b) neodborného zásahu do zařízení po montáži
  • c) provozování zařízení v rozporu s návodem, projektovou dokumentací nebo doporučeným servisem
  • d) nesprávného užívání zařízení v rozporu s návodem
  • e) nesprávného nastavení zařízení, pokud zásah provedl uživatel
  • f) provozu zařízení v nevhodných podmínkách (např. nedodržení projektované teploty, vlhkosti, dimenze elektro apod.)
  • g) skrytých vad objektu či instalací, které nebyly při montáži zjistitelné
  • h) nepříznivých vnějších vlivů (např. přepětí v síti, živelná událost)

3. Společnost odpovídá za škody způsobené prostou nedbalostí (např. drobná montážní chyba) do výše sjednané ceny díla či instalace. S výjimkou škod na zdraví, životech a škod způsobených úmyslně nebo hrubou nedbalostí – pak platí odpovědnost v plném rozsahu dle zákona.

4.V případě, že máte k plnění od společnosti Zlatí kluci jakýkoliv podnět, připomínku nebo nespokojenost, budeme rádi, když nás o tom informujete co nejdříve. Vedení společnosti Zlatí kluci vyznává zásadu, že nejlepším řešením je včasná komunikace a vzájemná dohoda, která věc vyřeší ještě před vznikem sporu. Pokud by se však nepodařilo dosáhnout dohody a mezi námi a spotřebitelem by vznikl spotřebitelský spor z kupní smlouvy, smlouvy o dílo či jiné řádně objednané služby, má spotřebitel právo obrátit se na subjekt mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je:

  • a) Česká obchodní inspekce, Ústřední inspektorát – oddělení ADR se sídlem Štěpánská 567/15,
    120 00 Praha 2, internetová adresa: https://coi.gov.cz/
  • b) Spotřebitel může využít také platformu pro řešení sporů on-line, která je zřízena Evropskou komisí na adrese: https://consumer-redress.ec.europa.eu/index_cs

XIII. Nákup na splátky

1. Pokud při dodání zařízení či jeho instalace dle čl. II či při opravách dle čl. V těchto VOP bude plnění vůči společnosti Zlatí kluci domluveno formou bezúročné zápůjčky, platí následující (pokud nebude domluveno jinak):

  • a) nemůže být v závěrečné ceně zohledněna případná sleva, a to i přesto byla-li původně nabídnuta. Pokud nebude domluveno jinak.
  • b) první záloha dle smlouvy o dílo či nabídky se stanovuje na 50 % a zbývajících 50 % musí být uhrazeno do roka od dodání zařízení či služeb.

2. Pokud Zákazník bude chtít využít našeho administrativního oddělení či spřátelených společností k zajištění úvěru/hypotéky/úvěru ze stavebního spoření/jiných zvýhodněných úvěrů, nebo chce služeb bankovních domů využít sám, pak se předchozí odstavec neužije.        

XIV. Závěrečná ustanovení,

1. Tyto VOP nabývají účinnosti dnem jejich zveřejnění. Společnost Zlatí kluci si vyhrazuje právo je měnit, přičemž aktuální i předchozí verze jsou vždy dostupné na adrese: https://zlatikluci.cz/VOP/

2. Právní vztahy neupravené těmito VOP se řídí příslušnými ustanoveními občanského zákoníku a souvisejícími právními předpisy České republiky. Pokud by některé ustanovení těchto VOP bylo neplatné nebo neúčinné, nemá to vliv na platnost a účinnost ostatních ustanovení.

3. Naším cílem není psát podmínky proto, abychom se soudili, ale proto, aby bylo jasné, jak spolupracujeme. Zavazujeme se vykonávat veškeré činnosti s péčí řádného hospodáře a dodržovat standardy, které považujeme za samozřejmé. Očekáváme zároveň, že i naši zákazníci budou přistupovat k vzájemným vztahům poctivě a s respektem – jedině tak lze předejít sporům, které nikdo nechceme. Věříme, že vzájemný respekt a poctivá komunikace vyřeší více než paragrafy. Ať už jste zákazník, partner nebo jen hledáte radu – můžete se na nás obrátit s důvěrou.

Tyto VOP byly vydány dne 12.9.2025